Tiešsaistē, izmantojot digitālo platformu ZOOM.
Pieslēgšanas tiešsaistei tikai pēc iepriekšējās rakstiskās pieteikšanās.
Lai Jūs varētu pieslēgties ZOOM platformai, lūdzu iepriekš reģistrēties un instalēt ZOOM aplikāciju (Zoom Client for Meetings): https://zoom.us/download
Šis ir seminārs, kurā, aktīvi iesaistoties, reālās situācijas analizējot un savus kolēģus atbalstot, radīsim atbildes uz sekojošiem jautājumiem:
- Kā mēs raksturotu „Grūto klientu”.
- Kādas ir manas saskarsmes grūtības, kā apkalpojošā personāla pārstāvim, kad „tas” ir manā tuvumā?
- Kādas metodes izmantojam, lai tiktu galā ar apgrūtinošām situācijām?
- Kādas sekas tas atstāj uz mūsu personību un privāto dzīvi?
- Kā atbrīvoties no spriedzes un rast spēku atbalstīt kolēģi?
- Mani iekšējie resursi un to atjaunošanas iespējas.
- Praktisku metožu vingrinājumi.
- Veiksmīga Dialoga pamatprincipi.
Dalībnieki iegūs praktiskas iemaņas stresa mazināšanā un jaunas prasmes dialoga filozofiskajā un praktiskajā izmantošanā.
Mācības notiek mazā grupā- līdz 12 cilvēkiem.
Semināra vadītāja: GITA NEILANDE, Mg.Psych, Mg. Paed, strādā kā psiholoģe/ konsultante ar individuāliem klientiem. Jau astoto gadu supervizore J. Česnakovas autorprogrammu studentiem Latvijā. Organizē un vadu dažādu mērķu atbalsta grupas: vecākiem un audžuvecākiem, sievietēm un personām, kas cietušas no vardarbības. Vada autorprogrammas un seminārus personības attīstībai.
MAKSA : 40 EIRO
Ja no vienas iestādes semināru apmeklē 2 vai vairāk dalībnieku, tad atlaide 10%
Semināra beigās saņemsiet APLIECĪBU par dalību 8 akad.stundu profesionālās pilnveides seminārā.