Norises laiks- EGO centrā- seko līdzi PASĀKUMU KALENDĀRAM, iestādēs pēc pieprasījuma.
Kursa mērķis:
Pilnveidot un attīstīt uzvedības iemaņas emocionāli saspringtās situācijās. Izveidot adekvātu pieeju mijiedarbībā ar konfliktējošiem, “sarežģītiem” klientiem. Apgūt problēmu risināšanas algoritmu.
Ieguvumi:
- Iespējas veidot labvēlīgas, pat ilglaicīgas attiecības ar klientu.
- Prasmes un metodes vadīt grūtas situācijas ar klientiem.
Mērķa auditorija: darbinieki, kas strādā ar klientiem, un vēlas veidot veiksmīgu saskarsmi ar visiem klientu tipiem.
Kursa tēmas:
- Klientu tipi un uzvedības stratēģijas ar dažādu tipu klientiem.
- Temperamenta tipi un to izpausmes saskarsmē.
- Uzvedības stili un to atspoguļošana saskarsmē.
- Apkārtējas pasaules uztveres veidi – reprezentatīvās sistēmas.
- Klientu problēmu risināšanas algoritms.
- Kā pieņemt klienta kritiku.
- Konflikta attīstības shēma.
- Zemapziņas un apziņas loma cilvēka uzvedībā.
- Konfliktu risināšanas stratēģijas.
- Tehnikas, kas paaugstina un pazemina emocionālo spriedzi saskarsmes partnerim.
- Pašregulācijas iemaņu attīstīšana.
Kursa norise:
Kursa dalībnieki paralēli teorētiskām zināšanām apgūst praktiskas iemaņas, pildot praktiskus uzdevumus, izmantojot spēles un analizējot dažādas situācijas ar video palīdzību.
Semināra ilgums: 8 akadēmiskās stundas